☠کابوس ☠

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


leyla157

leyla157

http://leyla157.loxblog.com

☠کابوس ☠

حالم بهم میخورد

☠کابوس ☠

به وبلاگ من خوش آمدید

☠کابوس ☠

حالم بهم میخورد

                عکس سیاه درخشان                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛

من را همان “ببین” صدا کن…!

              



نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت15:52---21 مهر 1393
سلام ممنون ک نظر دادی برام امیدوارم موفق باشی بازم ب من سر بزن فداتم بای فعلا

̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت18:53---18 مهر 1393
تــــפּ مَـωــــائِــــلـ شَــــפֿـصــــیـــــﮧ
פֿـــפּבِتــפּלּ בِפֿـالَـتــــ نَڪُـــنیـــــב

اَطرافیاלּ عَزیز زَפـمَتِشـפּ میڪِشَـלּ
دارم میرم ببخشید اگه نارحتتون کردم موفق باشیدراستی قبل از رفتنم وبمو اپ کردم خواستی نظر بدهاگه زودتر میومدی وبم کیلی برات نظر میذاشتم
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 18 مهر 1393برچسب:حالم, بهم ,میخورد,;ساعت16:52;توسط ; | |